Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

  1. Struktura organizacyjna (.docx)
  2. Obwód szkoły (.pdf)
  3. Oddziały i wychowawcy (.docx)
  4. Plany lekcji dla klas (.pdf)
  5. Rozkład dzwonków (.docx)
  6. Kalendarz roku szkolnego (.docx)
  7. Świetlica szkolna (.docx):
    1. godziny pracy i kontakt Świetlicy szkolnej

      • Tel.: 517 682 421
      • Poniedziałek – Piątek: 6.45 – 17.00
    2. Wykaz nauczycieli pracujących w świetlicy szkolnej:
      • Kaja Grygiel
      • Anna Karasińska
      • Joanna Kurek
      • Małgorzata Kuzańska
      • Barbara Skonieczko
    3. regulamin świetlicy szkolnej (.doc)
    4. karta zapisu do świetlicy (.doc)
  8. Biblioteka:
    Grażyna Młynarska 
    1. godziny pracy:
      • Poniedziałek: 7.00 – 13.45
      • Wtorek: 7.00 – 16.30
      • Środa: 7.00 – 13.45
      • Czwartek: 7.00 – 13.00
      • Piątek: 7.00 – 10.45
    2. regulamin biblioteki szkolnej
  9. Pedagog - Bogda Łozowska

    1. godziny pracy

      • Poniedziałek: 9.15 – 13.45
      • Wtorek: 11.30 – 16.30 (socjoterapia II 13.50 – 14.50)
      • Środa: 8.30 – 13.00
      • Czwartek: 8.00 – 14.00 (rewalidacja 8.00 – 9.00, socjoterapia III 12.55 – 13.55)
      • Piątek: 8.35 – 13.35 (rewalidacja 12.35 – 13.35)
  10. Psycholog - Agata Wacławowicz

    1. godziny pracy:

      • Poniedziałek: 9.00 – 14.30
      • Pierwsza środa miesiąca: 11.30 – 16.30
      • Pozostałe środy: 9.30 – 14.30
  11. Psycholog specjalny - Agnieszka Płócienniczak
    1. godziny pracy:
      • Wtorek: 12.00 – 15.00
      • Środa: 11.30 – 16.00
      • Piątek: 8.00 – 11.00
  12. Stołówka szkolna

    1. Obiady gotowane są na terenie szkoły.
    2. Cena jednego obiadu 6 zł.
    3. Obiady wydawane są uczniom w godzinach 11.30 – 11.50 oraz 12.35 – 12.55.
    4. Stołówka szkolna i kuchnia znajdują się na parterze, sala 50.
    5. Stołówka szkolna dostępna jest dla uczniów na przerwach w celu zjedzenia drugiego śniadania.
  13. Opiekę pielęgniarską nad uczniami sprawuje pielęgniarka ZOZ.
    1. Godziny pracy:
      • Wtorek: 8.00 – 12.00
      • Czwartek: 8.00 – 12.00
    2. Gabinet pielęgniarki znajduje się na I piętrze, sala 34.
  14. Zajęcia pozalekcyjne
    1. Godziny do dyspozycji dyrektora (.docx)
    2. Godziny pomocy psychologiczno - pedagogicznej (.docx)
  15. Regulamin wycieczek szkolnych (.doc)
  16. Terminy wywiadówek i konsultacji dla rodziców (.docx)
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 101 im. Jana Kochanowskiego w Łodzi
odpowiada: Sława Wolska
data: 18-01-2024
wytworzył: Sława Wolska
data: 18-01-2024
data: 18-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-01-2024 - Edycja treści
  • 23-11-2023 - Edycja treści
  • 13-10-2021 - Edycja treści
  • 05-10-2021 - Edycja treści
  • 30-09-2021 - Edycja treści
  • 06-02-2020 - Edycja treści
  • 31-10-2016 - Edycja treści
  • 12-11-2015 - Edycja treści
  • 08-11-2015 - Edycja treści
  • 28-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 24-11-2014 - Edycja treści
  • 04-10-2013 - Edycja treści
  • 03-12-2012 - Edycja treści
  • 02-11-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 747