Sposób załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45,
- adres korespondencyjny: ul. Wspólna 5/7; 91-464 Łódź,
- tel./fax: 42 255 43 73,
- e-mail: kontakt@sp101.elodz.edu.pl.
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektroniczne.
Sprawy prowadzone przez szkołę
- Obowiązek szkolny:
- zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny w sekretariacie szkoły,
- ewidencja uczniów,
- arkusze ocen i dzienniki.
- Sprawy administracyjne:
- zezwolenia i zwolnienia, indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego - zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych – wydaje dyrektor szkoły,
- legitymacje uczniowskie, zaświadczenia, duplikaty świadectw i legitymacji – wydaje sekretariat.
- Postępowanie w sprawach nieletnich:
- wnioski do Sądu Rodzinnego,
- skierowania do Poradni Specjalistycznych.
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
- Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
- Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- arkusze ocen,
- dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
- protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
- protokoły Rady Rodziców,
- księga zarządzeń dyrektora szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 24-11-2023 - Edycja treści
- 05-02-2020 - Edycja treści
- 28-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 810